Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

szerda, február 25, 2009

"Bottoni"


Sokat nézegettem a Bottoni karikát a honlapokon, míg végül én is megtanultam. Az első karikám sárga volt bordó középpel. Amikor megmutattam itthon a tanfolyamon alkotott művet, az volt a válasz. hogy olyan mint egy rothadt citromkarika. Sokáig ott volt a dobozban, amíg rászántam magam, hogy átfűzöm. Makacsul ragaszkodtam a sárga gyöngyhöz, így háromszínű lett, lila alul, sárga középen és felül fekete.
My first Bottoni was yellow with purple in the middle. When I show it at home, my brother said, it looks like a rotten lemon piece. It took a long time while I made it again. As I insisted on the yellow beads, it would be three coloured, black, yellow and lilac at the bottom.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin