Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

péntek, április 10, 2009

PIF - Pay It Forward

Csodáltam a különböző PIF ajándékokat a fórumon és a blogokon, így elhatároztam, hogy én is beszállok a játékba, ezért jelentkeztem KisJuli és Hermike játékára. Bejelentkeztem Alexandrához is, hogy meglegyen a három. Egyelőre csak KisJuli igazolta vissza.

A szabályok :

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet hagy, kézzel készített ajándékot fog kapni tőlem.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe "előre fizetni kell" azáltal, hogy ezt megígéritek a saját blogotokban (nem küldöm el az ajándékot annak, aki ezt nem teszi meg.)

Az első három személy, aki megjegyzést hagy erre a bejegyzésre, saját készítésű ajándékot kap tőlem.


Le principe:
1°) N'importe qui possédant un blog peut participer.
2°) Les 3 premières personnes laissant un commentaire sous ce message recevront une de mes créas en cadeau.
3°) J'enverrai le cadeau dans les 365 jours.
4°) En échange, vous devez "payer à l'avance" ( Pay It Forward ) en proposant la même chose sur votre blog.Le cadeau est envoyé après votre proposition de PIF.Voilà, à vous de jouer maintenant !!!!

I have registered for a P.I.F first on the blog of Kisjuli and Hermike
This engages me for the first three ones who leave me a message of registration (and send me their e-mail address) on this post to send them a jewellery made by me during the coming 365 days. I will only send them the gift, if they post this game on their own blog. Please note: I shall check it before I start working on the jewel!

Nagyon várom a jelentkezőket!!!!! :-)

1. AM design
2. Zsuzsi
3. Alma

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pont most jöttem hozzád:) Én jelentkeznék is:)

Ilka írta...

Jókor érkeztél, mint legeslegelső PIF játékosom! Köszönöm a jelentkezést.

Juli írta...

Szia Ilka!
Nem találtam e-mail címet a blogodban, ezért itt kérlek,hogy a pif-hez szükséges infókat írd meg nekem légyszives az e-mail címemre(aprilis11@citromail.hu):
Karkötő,nyaklánc ,gyűrű méret,kedvenc szín......és a címed.
Köszönöm! :)

- egy robot - írta...

Akkor szeretnék én lenni a kettes számú játékos! Lehet?

Ilka írta...

Persze, hogy lehet. Te viszont feladod nekem a leckét, ami az ajándékot illeti:)) Majd igyekszem:))

Alma írta...

Szia. Itt egy játékos- elkapott a hév- és most játszanék nálad.almagyongy.blogspot.com- Alma

Ilka írta...

Örülök neked. Akkor megvagytok mind a hárman!

Blog Widget by LinkWithin