Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

kedd, június 09, 2009

"Cristo" szettben / Set "Cristo"







Általában nem tudok elképzelni önmagában karkötőt, vagy medált, mindent igyekszem szettesíteni. Sokat törtem a fejem milyen karkötőt tervezzek a Cristo medálhoz. A terv megszületett, a megvalósítás egy hónapig tartott. A karkötő pánt részébe először a zöld csisziket terveztem, csak nem volt elég és nem kaptam belőle. Máriának örök hála, mert lemondott a maradék döglégy lilájáról, amit természetesen szintén nem kaptam ugyanilyet, és így elkészülhetett végre a karkötő is.
Ami a fényképezést illeti, szóval próbáltam innen is onnan is, de sajnos nem az igazi, ráadásul a nap is ekkor bújt el.
I ussually make sets, I can't imagine a bracelet or a pendant alone. I was thinking a lot about a bracelet for my Cristo. Finally the design was born, to make it ready took one month. First I wanted the green vintage beads in the band, but I didn't have enough and I couldn't get the same colour again.
I'm very faithful to Maria, who gave me her remaining purple vintage beads, which I also couldn't get in the same shade , so finally the bracelet could be ready.
Asto the photos, I tried to make it in different way, but those are not the best and the sun also disappeared in the meantime.



2 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon ügyesen összehoztad!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon-nagyon szép lett!

Blog Widget by LinkWithin