Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

csütörtök, augusztus 27, 2009

"Ekla"





Minta/Pattern: Pencio
Nem tudom miért, de ez az egyszerű minta nekem nem akar tökéletesre sikerülni. Már négyszer megfűztem, aztán olló lett a vége. Ezzel sem vagyok elégedett. Eredetileg egy méregzöld ásványt akartam befoglalni, de állandóan kicsúszott a foglalatból, így lett ez a Rivoli a közepe. Ezzel viszont felborult a szinkombináció. Lehet, hogy ezt is lebontom.
I don't know why, but I can't make this pattern perfect. I have already made it four times, and it was finished by scissor. I'm not satiesfied with this either. My original idea was a dark green cabochon in the middle, but it always slipped out , so I put this Rivoli into it. Of course the colour combination was destroyed by this. I may take it apart, again.

7 megjegyzés:

Tímea írta...

Én is a méregzöld ásványra szavazok, (ugye nem haragszol).:)))

Ági mama írta...

Hú pedig nagyon szép!!

Maria írta...

Megnézném élőben, mert fotón nagyon más tud lenni, nekem így is tetszik!

Anna írta...

Nekem is tetszik, bár lehet, hogy a méregzöld középpel látványosabb lenne. :-)

Adrienn írta...

Nagyon egyedi!

Ilka írta...

Köszönöm lányok, barátkozom vele, de azt hiszem nagyon beleéltem magam a méregzöld középbe, főleg, mert ezt a kását az emelte volna ki. Egyébként,kézen egészen jól néz ki, jó kis hétköznapi darab.
Valamelyik nap, amikor ékszert kerestem a ruhámhoz, jöttem rá, hogy minden, amit fűzök, inkább alkalmi.

Ildikó írta...

Hű de izgalmas!Nagyon szép.

Blog Widget by LinkWithin