Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

kedd, február 16, 2010

Születésnap / Birthday





Egy évvel, ezelőtt, február 21-én indítottam el ezt a blogot. Az elmúlt egy évben nagyon sok örömöt hozott számomra, új ismerősöket, barátokat szereztem itthon és külföldön.
Nagyon sokat tanultam a többiektől, végiglapozva a blogot, számomra is feltűnő a fejlődés, ahogy egyre újabb és merészebb munkákba vágtam bele, elsősorban a többi gyöngyös lány hatására.

Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek a sok segítséget, az inspirációt, elsősorban Diának a tanítást, minden látogatómnak a hozzászólásokat, a sok dícséretet.

Az egyéves születésnap alkalmából a fenti szettet sorsolom ki február 21-én, azok között, akik, február 20-án éjfélig, itt megjegyzést hagynak.

Sok szerencsét!


One year ago, I started my blog on 21st February. During the past one year it brought me a lot of joy, I've got new friends home and abroad, as well.
I've learnt a lot from the others, overlooking the blog, I myself notice the development as I made newer and harder works, encouraged by the other beading girls.

Herewith I'd like to say thank you to everybody for the lot of help, inspiration, first of all thank you, Dia for teaching me, to all my visitors the comments and the lot of appreciation.

On the occasion of the first birthday of my blog I'll draw the above set on 21st February, among those who comment here until midnight, 20th February.

Have a good luck!

21 megjegyzés:

Cirelin írta...

Letekerek, hogy írjak, mennyire tetszik, és milyen jók a színek, aztán látom, hogy van itt más is. :) Boldog szülinapot a blogodnak! És akkor hajrá játékra fel. :)

Unknown írta...

Veled örülök!!! És természetesen jelentkezem e gyönyörű szett esélyesének. :)
A díjat is köszönöm, holnap intézkedem felőle.

Alma írta...

Kívánon,hogy alkoss még nagyon sok szépséget - döntsd meg szerverkapacitási rekordot!!! Gratulálok!

KataMűvek írta...

Gyöngyökben gazdag, boldog blogszülinapot! :)

Gabriella írta...

Én is szeretnék gratulálni a sok szép munkádhoz és boldog szülinapot kívánni a blogodnak! Na meg persze ringbe szállni ezért a szép szettért! :)

Ági mama írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz.
Még nagyon sok örömet sikert kívánok!!

Adrienn Lukacs írta...

Gratulálok a szépséges munkáidhoz, csak így tovább :) Boldog szülinapot!

Maria írta...

Boldog, boldog, boldog születésnapot.....!
Gratulálok és továbbra is szeretném látni a gyönyörű munkáidat!
És természetesen a szettért is harcba szállok !

Las Creaciones de Boricua írta...

That's great, how nice to celebrate.
You have a lot of talent.
Beautiful jewelry.

Unicornio írta...

Wonderful work!!!!!!

Andrea írta...

Nagyon szép lett ez a szett. Boldog szülinapot :)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Gratulálok az egy évhez, és minden munkádhoz ez idő alatt!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Még nagyon sok gyönyörűséges ékszert kívánok Neked! És mivel imádom a munkáidat, ezt a szettet is beleértve, én is versenybe szállok érte! :) Alíz

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Isten éltessen Téged és a blogodat is!!!! És reménykedem csendesen.....

Hobbi-Tünde írta...

Boldog blogszülinapot! Gyönyörűszép a szett, szívesen viselném !

Smurfette írta...

I love this color combination! Very beautiful.

Unknown írta...

Bellísimo conjunto!!!!

Unknown írta...

waaaaaaaauuuu

Erika írta...

Jaj de kár, hogy csak most vettem észre a játékodat, gyönyörű ez a szett és a többi munkád is! Boldog szülinapot így utólag is a blogodnak! (Én is február 21-én születtem... :-)))) )

Ilka írta...

Sajnálom, Tyto. Boldog születésnapot kívánok Neked is!

totikokobola írta...

Wonderful!!!!!!!!!!!!!!!

Blog Widget by LinkWithin