Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

hétfő, április 23, 2012

Első hímzett szettem/My first set embroidered









Babragyöngy tanfolyamán vettem részt, ahol a karperecet készítettük. Sajnos nem lett tökéletes a hímzés. A nyaklánc medálja már jobban sikerült. Hiába, ezt is gyakorolni kell.:)))
Lesz még hímzettem, bár a fűzés közelebb áll hozzám.

I participated on Babragyöngy's course, where we made the cuff. The embroidery is not perfect, but the pendantn the necklace is better. I think the next ones will be better and better.
I'll will make some more, too, although I prefer the beading.

11 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful set!!!!!!!! Nice colours!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikus ez a szett ,micsoda színek!!! Gratulálok!

Las Cositas de Lyra írta...

It's a wonderful set ... I love the colors!!!

Schnappy írta...

Tök szuper lett így első próbálkozásra is! Csak így tovább!:)

Lakota mágia írta...

Csodaszép, mutatós szett, szuper színekkel!!!
:-)

Sturo írta...

Nagyon jó a színe, meg az egész szett
! Kár lenne kihagyni a hímzést, mert ez is mutatós lett!
Jutka

Szikati írta...

Nekem nagyon tetszik ez a gyönyörű szett, gratulálok, nagyon ügyes vagy!

Unicornio írta...

Fantastic set!!!! I love its!

Maria írta...

Nagyon szép szett, szerintem lesz még több is!

Vadnainé Almási Mária írta...

Fantasztikus szettet kreáltál! Szerintem így ahogy van, tökéletes!A színét pedig imádom! Várom a folytatást!:)

Ildikó írta...

CSODÁLATOS!!

Blog Widget by LinkWithin