Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

szombat, június 01, 2013

Flóra


Minta/Pattern: ZoojaBeads

Gyakorlás céljára vettem az előkészített csomagot az Egyedigyöngyben jó néhány héttel ezelőtt. Elkezdtem, aztán abba is hagytam, mert rögtön az elején sikerült elrontanom. Most végre befejeztem. Nem lett egy szépség, mindig elfelejtem, hogy a sújtást lazán kell varrni, én meg jól meghúzom, mint a fűzést. Mindenesetre most egy darabig sújtásos műveket fogtok nálam látni, meg akarom tanulni szépen elkészíteni, meg van is néhány elképzelésem saját mintára.

I bought a package of Flóra bracelet for training of soutache. It's not the best one, I make it too tightly. I'll will some more on my own design as well, I'd like to learn to do it correctly.




5 megjegyzés:

Amy's írta...

Csodaszep , ugyes vagy !

Mézesmama írta...

Igazi különlegesség...gratulálok!

Perl - Eni írta...

Különleges, egyedi darab, nagyon szép!

Lakota mágia írta...

Nagyon szép lett, gratulálok!!

Coco írta...

Congratulations for this beautiful bracelet made of "soutache" Ilona.

Blog Widget by LinkWithin