Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

csütörtök, július 18, 2013

Játék! Fekete-fehér + 1 / Game! Black and white + 1

Szeretem a játékokat, igyekszem bennük részt venni, több-kevesebb sikerrel. Ezért is gondoltam, hogy a Stafétajáték mintájára én is indítok egy játékot, egy kis csavarral.
Úgy gondolom a fekete-fehér szinte minden gyöngyös repertoárjában előfordul, ráadásul ez a színösszeállítás minden évszakban hordható. Hogy ne legyen olyan egyszerű, társítsunk + 1 színt hozzá! Mindenki azt, amelyiket szeretné.

Aki játszani szeretne, hagyjon itt egy kommentet! Közülük egy valakit kisorsolok, aki  megkapja tőlem az itt látható nyakláncot, plusz egy fekete-fehér gyöngycsomagot. Ebből a csomagból és az általa hozzáadott színből készít egy nyakláncot,legkésőbb egy hónapon belül, amit egy fekete-fehér gyöngycsomaggal továbbküld, és így tovább...

Várom a játékos kedvű gyöngyös társak jelentkezését 2013. július 28-ig! Sorsolás július 29-én! Mindenkinek jó játékot !

I like to play and I usually participate in them with successes more or less. That's why I decided to start a new game, like the relay game with a little extra added. I think every beaders makes a black and white piece in her beading life, and these colours can be worn in each season. But there is a little extra in the game, add plus 1 colour to the black and white. Everybody can add the colour which she wants.

So if you want to play please leave a message here until 28th July, 2013. I'll vote somebody on 29th July, who will get the necklace and a package of black and white beads from me. She can make a necklace from this package plus the colour she adds to it within one month at latest, and will send the necklace she made and a package of black and white beads to the next one and so on.

I'm waiting for the players ! I wish you a pleasent game!





 

11 megjegyzés:

horimarika írta...

Micsoda ötlet! És az első +1 pont a sárga! Csúcs!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon jó ötlet,én is jövök!!!

Amy's írta...

Rettentoen tetszik az otlet!
Nem merek most vallalkozni a jatekra,mert nagyon keves idom van ami remelem a jovoben meg fog valtozni kicsit mert szeretnek majd reszt venni ebben az izgisnek igerkezo jatekban :)

Mézesmama írta...

Szuper ötlet...szuper játék....itt vagyok én is!Szívesen részt veszek ebben a játékban!

Ilona írta...

Nagyon tetszik az ötleted, játszani szeretnék.

BMonica23, Mónika írta...

Jövök én is játszani, szerintem is szuper ötlet :)

Kritti írta...

Gyönyörű a nyaklánc is, az ötlet szuper, tehát jövök:)

Berjo írta...

Nagyon tetszik az ötlet, jönnék én is játszani!

Unknown írta...

Omg! It's a fantastic necklace ... very sunny ... perfect for summer season!!!

Kria írta...

Nagyon tetszik az ötlet, jövök én is játszani.

Vjudi írta...

Nagyszerű ötlet, szeretnék én is jönni!

Blog Widget by LinkWithin