Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

hétfő, október 28, 2013

Rózsa / Rose






Ez az a nyaklánc, ahol semmi sem egyezett az elképzeléseimmel. A kabosont horimarikától kaptam még a Tavaszváró játékban. Mivel ezt a színt még soha nem használtam, félreraktam. Aztán úgy gondoltam, hogy mégis megcsinálom a "lilát".
Pár hete, anélkül, hogy megnéztem volna a kabosont, bevásároltam lila kását négy árnyalatban. Aztán a múlt héten nagy lendülettel elővettem a kásákat és a kabosont, akkor jöttem rá, hogy nekem a mályva az lila, csak éppen ezek nem azonos színek:))Mivel most gyöngyvásárlási stop van nálam, és mindenáron meg akartam csinálni, feltúrtam a teljes gyöngykészletemet, persze nem sokat találtam, ezeket a csisziket és a világos mályvát valószínűleg csak hirtelen felindulásból vettem anno.
A láncrészt túl sötétnek találtam csak feketében, ezért tettem bele a világos mályvát, csak így meg túl hangsúlyos lett a lánc a medálhoz képest, legalábbis az én ízlésemnek. 
A fényképezés sem ment túl egyszerűen. Aztán eszembe jutott, hogy két hete vettem egy garbót, pont ebben a a színben,(korábban ezt a színt egyáltalán nem hordtam), ez aztán háttérként kihozta a valódi színeket.

I have never made anyhing in this colour, this is the first one. I had to use my creativity as I bought seed beads in an other shade, so finally I found these beads in my kit. It wasn't easy to make photos, I tried it with different backgounds, the real colours can be seen on the photos with my pullover in the background.


5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nekem nagyon tetszik,szerintem jól összehoztad az egész nyakláncot!!

Kritti írta...

Ilka, gyönyörű ez a nyaklánc! A kaboson önmagában is nagyon szép, de így felöltöztetve, láncot kapva mesésen néz ki!

Alma írta...

Teljes harmóniában vannak a pulcsival- jól fog mutatni hozzá.

Mézesmama írta...

Nagyon tetszik...a kabi megadta az alaphangot...gyönyörűen felöltöztetted!

Schnappy írta...

Gyönyörű a kaboson a közepén!

Blog Widget by LinkWithin